- Din personliga startsida på nätet! |
|
Välkommen gäst
|
2011-07-25, 18:18 Svara | #1 | |
Raderad Mycket flitig postare Reg.datum: 2010-10-22
Mysan!! Hur orka du med att skriva på DS kl 0130!!! Då sover jag DJUPT!! Finns det fler "Nattugglor"? Tjohejsan
|
2011-07-25, 18:30 Svara | #2 | |
Raderad Aktiv medlem Reg.datum: 2010-11-01
Inlägg: 510 | Visst finns det de. Nu när man är ledig så kan man sitta uppe länge och kolla tv eller en bra film. Datorn är också en källa att ösa ur när timmen börjar bli sen. Facebook t ex är bra. Lägga sig tidigt får man göra när man börjat jobba igen. Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum.
|
2011-07-25, 18:35 Svara | #3 | |
Just Me Novis Reg.datum: 2010-11-24
Är även jag en nattuggla. Tyvärr sjukpensionär med besvär. Så jag är inte vaken frivilligt. Men visst händer det att jag sitter uppe och surfar på nätterna. Är ett skönt sätt att fördriva tiden när man inte kan sova eller har ont. Just Me
|
2011-07-26, 08:50 Svara | #4 | |
Raderad Medlem Reg.datum: 2010-11-11
Är pensionär och ibland kan jag sitta uppe och kolla lite här och var. Planerar ofta i lugn och ro då. klossen
|
2011-07-26, 10:46 Svara | #5 | |
Raderad Flitig postare Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696 | Inga problem att sitta här den tiden. Då är det svårt att slita sig härifrån. Är ju ledig året om, pensionär, så jag har all tid i världen, då är datorn perfekt. Då gör jag allt jag inte hunnit tidigare här under kvällen. Sitter bara kvällar och nätter (undantag nu) Obs Jag sover inte bort förmiddagen för den skull. Jag har alltid varit kvällsmänniska. Även morgonmänniska. Förr, ut och dansa mitt i veckan hem 4-tiden upp 6-tiden igen. Gick hur bra sm helst. Men självklart inte varje kväll. Roligt att se att vi är fler. Kom igenKingsway det är livat här på nätterna Att sikta för högt kan sluta i platt fall
|
2011-07-26, 18:41 Svara | #6 | |
Raderad Gröngöling Reg.datum: 2011-01-07
Här är ytterligare en praktfull nattuggla.... Är född kvällsmänniska och dessutom är jag sjukpensionerad med b.la. stora sömnproblem. Inte blir det bättre av att jag har svårt att tåla solen och värmen under sommaren. Då vänder jag på dygnet; sover bort värmen och pysslar (sitter vid datorn t.ex.) i nattens svalka då jag ändå är som piggast. Störtskönt också att sitta på balkongen med en kopp cappucino och en massa ljuslyktor och njuta av både tystnaden och svalkan! ;-)
Var snäll.
|