- Din personliga startsida på nätet! |
|
Välkommen gäst
|
2011-06-27, 01:20 Svara | #1 | |
Raderad Flitig postare Reg.datum: 2010-10-21
Efter 17.000 nya tabletter ska jag nu gå och lägga mig. Nej men självklart inte 17.000 men det känns så ibland. I morgon ska jag ta prover och sedan blir det väl människa av mig igen också förhoppningsvis Det här skulle stått på bloggen men den fungerar inte. Jag har svårt använda vänster sida,knepigt när koordinaionen med fingrarna lever sitt eget liv.Och övriga motoriken sitt. Min dotter höll på att skratta ihjäl sig när hon såg början på ett blogginlägg. Hon är numera eliminerad. NEEEJ, så får man inte skriva ens på skoj. Min älskade dotter som ställt upp till 110 % när jag är sjuk. Hon fixar medicin, mat och allt som behövs. Marie du är en Pärla, jag vet att du inte läser här, men det är du och det vet du. Så kan ni inte läsa vad här står så är ni i gott sällskap.
När jag inte orkar sitta här är det illa sover 2-3 timmar sitter här en stund- sover igen osv osv.
Men nu ska ja sova för natten Tänk er Nattugglan ska sova N U !!!!
God Natt Att sikta för högt kan sluta i platt fall
|
2011-06-27, 23:30 Svara | #2 | |
Raderad Medlem Reg.datum: 2010-11-11
Inlägg: 174 | Det känns väl skönt när du har en underbar dotter som verkligen ställer upp för dej. Jag har skivit till dej på många ställen och vill på detta sätt visa min uppskattning till dej. Ha det gott och sov så gott för nu är jag trött och skall sussa sött som ett litet barn.
klossen
|
2011-06-28, 00:43 Svara | #3 | |
Raderad Flitig postare Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696 | Tack Grafiker. Du är också en Pärla jO VISST KÄNNS DET BRA ATT HA HENNE, DET ÄR JU TYVårr sÅ ATT ALLA BARN INTE "HINNER"bry sig numer. Nu är jag också lika trött igen och ska också sova
Att sikta för högt kan sluta i platt fall
|