- Din personliga startsida på nätet! |
|
Välkommen gäst
|
2011-04-12, 21:02 Svara | #1 | |
Raderad Flitig postare Reg.datum: 2010-10-21
Någon som vet hur i hela friden jag kan öppna nytt eller klicka på en länk och få en flik? Jag har inställt att det ska visas i flikar men ändå kommer en ny sida och lägger sig över de jag redan har öppna. Det har hållt på så här ett tag, men trodde jag skulle kunna klura ut det. Men icke. Det har fungerat tidigare. All hälp mottages tacksamt.
Obs att jag gjort inställningar i Verktyg - Internetalternativ. Kan inte göra mer nu. Gäller IE8. Att sikta för högt kan sluta i platt fall
|
2011-04-13, 04:30 Svara | #2 | |
Raderad Aktiv medlem Reg.datum: 2010-11-01
Inlägg: 510 | God morgon. Annars så är det bara att testa olika inställningar i internetalternativ/flikar. Bifogar en bild på hur jag har ställt inställningarna för flikar. Är det någon som har en annan bättre lösning så mottager även jag tips. http://6g6.eu/sih-flikar-i-ie9 Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum.
|
2011-04-13, 09:00 Svara | #3 | |
Raderad Mycket flitig postare Reg.datum: 2010-10-25
Inlägg: 1148 | Så här har jag inställt i IE9. Det öppnas alltid i flikar, oavset jag är i DS eller annortstädes. Beatus, qui prodest, quibus potest
|
2011-04-13, 12:42 Svara | #4 | |
Raderad Flitig postare Reg.datum: 2010-10-21
Inlägg: 696 | Tack båda två. Det gäller allmänt inte bara DS Jag hade som RV visade, men ändrade till din Ozborn. Men det är likadant ändå, trots att jag startat om Explorer. Jag får göra som RV säger klicka och välja flik. Där får jag skämmas rejält för det har jag inte tänkt på. Kanske för det öppnats flikar ändå förut. Jättesnällt av er att svara. Hoppas ni får en fin solig och varm dag
Att sikta för högt kan sluta i platt fall
|